Головна › Форуми › Додаток до диплома європейського зразка (Diploma supplement) › Про співвідношення параметрів освіти
- Ця тема містить 7 відповідей, 2 учасника, та в останнє оновлялася 12 років, 10 місяців тому користувачем Гость.
-
АвторЗаписи
-
-
01.01.1970 о 00:00 #20418МодераторХранитель
В нормативних документах Міносвіти навчальний процес був орієнтований на здобуття студентами ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК та КОМПЕТЕНЦІЙ (див. ОПП, ОКХ).
В Додатку до диплому Європейського зразку вказані нові параметри освіти:
– Знання і розуміння;
– Застосування знань і розумінь;
– Формування суджень.Яким чином співвідносяться традиційні параметри освіти (знання, уміння, навички) з НОВИМИ (знання і розуміння, застосування знань і розумінь, формування суджень)???
Необхідний нормативний документ Міносвіти про встановлення співвідношення між цими вищевказаними параметрами.
Хто, де, коли може надати таку інформацію.З повагою,
Юрій Несчотний
ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана» -
01.01.2012 о 00:00 #21989ГостьУчасник
Добрий день!
Підкажіть, чи допустиме перевищення кількості кредитів , наприклад , навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем, магістр, складає 68 кредитів, як відомо 60-це кількість кредитів на рік, а якщо кількість збільшено, то яке допустиме збільшення,,,,
Дякую!Общее количество кредитов должно соответствовать учебному плану. В квалификации в п.3.2.количество кредитов должно соответствовать утвержденному учебному плану. В п.4.3, где приведены все дисциплины, общее количество может превышать количество в п.3.2. если есть альтернативные дисциплины. Но в конечном счете в анкете студента в «Оцінках випускника», общее количество кредитов у студента должно соответствовать количеству кредитов в п.3.2.
-
01.01.2012 о 00:00 #21988ГостьУчасник
Добрий день!
Підкажіть, чи допустиме перевищення кількості кредитів , наприклад , навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем, магістр, складає 68 кредитів, як відомо 60-це кількість кредитів на рік, а якщо кількість збільшено, то яке допустиме збільшення,,,,
Дякую! -
01.01.2012 о 00:00 #21987ГостьУчасник
Добрий день!
Скажіть будь ласка, чи мають право студенти-іноземці отримати DIPLOMA SUPPLEMENT?
Та якщо так, то по якому зразку заповнювати кваліфікацію – національному, чи тому, що використовується для заповнення їх дипломів для іноземних громадян?З повагою,
Наталія
ЛНУ ім.Тараса ШевченкоНа иностранцев можно заказать такие же европриложения. По национальному.
-
01.01.2012 о 00:00 #21986ГостьУчасник
Добрий день!
Скажіть будь ласка, чи мають право студенти-іноземці отримати DIPLOMA SUPPLEMENT?
Та якщо так, то по якому зразку заповнювати кваліфікацію – національному, чи тому, що використовується для заповнення їх дипломів для іноземних громадян?З повагою,
Наталія
ЛНУ ім.Тараса Шевченко -
01.01.2012 о 00:00 #21985ГостьУчасник
Юріє, будь ласка напишіть листа з даним питанням на dodatok@osvita.net , його перенаплявлять керівництву.
-
01.01.2012 о 00:00 #21984ГостьУчасник
Шановна Вікторія!
Дякую Вам за відповідь.
Але вищенаведене питання мені поставило керівництво на рівні ректорату. І мені потрібно дати їм відповідь.Прошу Вас підказати, до кого в Вашій установі можна звернутися задля отримання відповіді на мої питання.
Лист МОНУ вивчали, кваліфікаційні форми заповнюються.
Дякую,
з повагою,
Юрій -
01.01.2012 о 00:00 #21983ГостьУчасник
Шановний Юріє, для чого це Вам? Це полегшить Вашу роботу по заповненню кваліфікаційної форми?
Ви і самі можете скласти синонімічний ряд. Приблизно такий:
знання = знання і розуміння
уміння = застосування знань і розумінь
навички = формування судженьА ще краще не робити цього, а почитати лист ЛИСТ МОНУ від 10.06.2010 р. N 1/9-409 “Щодо запровадження Додатка до диплома європейського зразка” і заповнити кваліфікаційну форму згідно з вимогами та рекомендаціям”.
На сайті викладно зразок єврододатка ftp://ftp.osvita.net/dp2000/Euro_Diplom_A3_10-06-10.pdf
Також можна користуватись рекомендаціями по заповненню кваліфікації ftp://ftp.osvita.net/dp2000/spec_info_ex_n.doc
-
-
АвторЗаписи
- Форум ‘Додаток до диплома європейського зразка (Diploma supplement)’ закритий для нових тем і відповідей .