Головна › Форуми › Програма Eduсation › Помилка при запуску Education
Мітки : СШ 224
- Ця тема містить 20 відповідей, 10 учасників, та в останнє оновлялася 7 років, 10 місяців тому користувачем Модератор.
-
АвторЗаписи
-
-
26.11.2015 о 14:11 #28713Відділ світиУчасник
При запуску програми показує помилку EducationServer.databaseMain: Wrong or obsolete version. Can’t format message 0:59–message system code 155. Що робити?
-
30.11.2015 о 10:49 #28739МодераторХранитель
У разі невідповідності необхідно оновити версію програми до актуальної.
Також, спробуйте перезавантажити комп’ютер і повторити спробу підключення. Запускати програму необхідно від імені адміністратора ОС.
Якщо підключення пройде успішно Ви можете продовжити роботу з програмою, В іншому випадку виконайте наступні дії:
1. З каталогу C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird\DataBase перемістіть базу з даними в інший каталог;
2. Запустіть програму і створіть нову базу даних;
3. Після створення бази даних підключення до нової бази даних має пройти успішно;
4. З каталогу C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird запустіть BackUpFB.exe і на закладці “перенесених даних” в полі “База джерело” вкажіть шлях до розміщення бази з даними, а в “Цільова база” залиште шлях за замовчуванням C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird\DataBase\Degree.GDB;
5. Натисніть “Виконати” – в результаті дані будуть успішно перенесені;
6. Спробуйте підключитися до програми.Скріншоти з помилками відправляйте на education@osvita.net
. -
18.01.2016 о 10:02 #28864Виталий90Учасник
Здравствуйте.После переустановки ОС заново установил Education For FireBird и выдает такую ошибку (не знайдено довідник C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird\Dovidnyk.dov) что делать?
-
18.01.2016 о 10:20 #28865АнонімНе активно
Отримати довідник, авторизувавшись на сайті http://dodatok.osvita.net/. Довідник слід перейменувати в DOVIDNYK.DOV і розмістити в папці C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird
-
-
18.01.2016 о 10:43 #28866Виталий90Учасник
А пин-код для авторизации должен быть у кого-то из руководства?
-
18.01.2016 о 10:57 #28867АнонімНе активно
Пін код, що запитує при авторизації на сайті – це пін-код від синьої карточки оператора Едьюкейшн
-
03.02.2016 о 18:54 #28879Павел23Учасник
Здраствуйте подскажите пожалуста!!!! Я создал два пакета и сохранил как то не правильно в программе Education. И как изменить в программе Education штрих код.
-
04.02.2016 о 10:23 #28880АнонімНе активно
Пакети зберіаються автоматично в папку export після підписання і відправлення (розміщення пакетів, що зберіються, можна змінити через меню Адміністрування-Опції). При замовленні документів не передбачено зміну штирх-коду в програмі Education.
-
09.02.2016 о 17:51 #28965ВикторияУчасник
Якщо сині картки було отримано без доступу для роботи з новий сайтом, то необхідно звернутись з синіми картками до відділу реєстру задля встановлення дозволу на роботу з сайтом. Як це зробити? Встановила нову версію 2.2.3.2 видає що Ім’я користувача (логін) та пароль не визначені зверніться до адміністратора з метою реєстрації користувача.
-
09.02.2016 о 18:05 #28968АнонімНе активно
Добрый день!
Данное соообщение свидетельствует о том, что администратор БД не зарегистрирован в базе данных.
Возникает в случае если обновления проводилось с СУБД FireBird 2.0 до версии 2.5. либо же если поставили новую карточку
доступа.
Для регистрации необходимо:
1. Сохранить файл базы данных в другой каталог (из C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird\DataBase\ файл degree.gdb)
2. Создать новую базу данных (подключиться и соглавиться на создание новой БД по в папку по умолчанию)
3. Удалить новую базу
4. Переместить в каталог C:\Program Files\Osvita\Education For FireBird\DataBase\ базу с данными
5. Повторить попытку подключения в программу -
09.02.2016 о 18:07 #28969АнонімНе активно
Відділ реєстру +38(044)249-93-29,
reestr@osvita.net
-
19.04.2016 о 16:02 #29035ptv_tanyaУчасник
Раніше на ПК була встановлена програма, потім її деінсталювали, а зараз після встановлення повторно вона посилається на старий файл ключа, який звичайно при деінсталяції видалився, як виправити ситуацію?
-
19.04.2016 о 22:15 #29043ptv_tanyaУчасник
на жаль немає, як тепер запустити програму
-
20.04.2016 о 10:00 #29052МодераторХранитель
Зареєструйте чисту базу і почніть в ній працювати. Для реєстрації чистої бази перемістіть в інше місце свій файл бази DEGREE.GDB
Якщо зі старої бази потрібно якісь дані, то надішліть на адресу education@osvita.net файл DEGREE.GDB – ми спробуємо дістати потрібні дані (напишіть які).
-
-
06.09.2016 о 14:55 #29269ruslana_didukhukr-netУчасник
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, в едюкейшн коли вводжу пін-код вибиває помилку: BrowseServer_1.querySettings/SelectQuery: Цей користувач не має права доступу до об’єкту.немає дозволу для read/select доступу до TABLE SETTINGS”
-
06.09.2016 о 14:59 #29270МодераторХранитель
Відправте скріншот помилки на електронну пошту education@osvita.net.
-
-
06.09.2016 о 15:54 #29271ruslana_didukhukr-netУчасник
Відправила скріншот.
-
07.02.2017 о 13:08 #29659Татьяна БеликоваУчасник
Здравствуйте!
Мы установили на другой компьютер Вашу программу. Ввели данные нового оператора. В первый день программа работала. Через несколько дней пытаемся ввойти в программу, а он пишет следующее: AGENT_ID=08DD84XJ52VL
PIB=Бєлікова Тетяна Василівна
CREATED=24.01.2017 9:02:28
PUBLIC_KEY=3BAAFBA7567D23DF32903B461672061E0ACD528D347F894F45CF87595B15C72403133EC1B15ED8BE38D7EDF0297FDFDD
SECRET_KEY=ED1DFEAE5F2153FB5D351D7A609A6B7D0D8999C36E958D30
HASH=944CE9F05C0ABA3FBFB7917E6BA671781DB8F918C03037AB0FB6C042999CC07C
CRC=197CBD1DПодскажите, что можно сделать.
-
14.02.2017 о 09:56 #29782Тетяна224Учасник
Шановні адміністратори!
Вчора, згідно з інструкціями, замінилафайл каталог на новий, надісланий у листі-розсилці (про оновлення каталогу навчальних закладів у базі Edukation. Після цього при спробі увійти до програми мій пароль розпізнавався як невірний. Регістр, розкладку перевірила – те саме. Залишилась одна спроба уведення паролю. Прошу допомоги.
-
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .