Головна › Форуми › Програма Eduсation › Помилка при роботі Education 1.3.5.8
- Ця тема містить 22 відповіді, 2 учасника, та в останнє оновлялася 12 років, 11 місяців тому користувачем Гость.
-
АвторЗаписи
-
-
01.01.1970 о 00:00 #20583МодераторХранитель
Добрий день!
Після встановлення Education 1.3.5.8 програма після вводу пін-коду почала видавати помилку
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120531/MR36Ij1g.jpg
Все робили згідно правил: видалили попередню версію, перезавантажили, встановили нову і підключили кардрідер.
Що робити ? -
01.01.2012 о 00:00 #22501ГостьУчасник
Чому, коли при распечатки документів з программи Education, виходить пустий бланк “зомовлення на виготовлення студентських білетів”, без списку студентів? Будь ласка допоможіть?
-
01.01.2012 о 00:00 #22502ГостьУчасник
Чому, коли при распечатки документів з программи Education, виходить пустий бланк “зомовлення на виготовлення студентських білетів”, без списку студентів? Будь ласка допоможіть?
Для исправления ошибки необходимо нажать “Змінити заявку”, затем открыть анкету и в меню “Редагування” нажать “Включити всі анкети в останій блок змін”, затем подписать заявку, сформировать пакет и распечатать подтверждение с полным перечнем выпускников.
-
01.01.2012 о 00:00 #22500ГостьУчасник
Добрий день! Чому, коли при распечатки документів з программи Education, виходить пустий бланк, без списку студентів? Будь ласка допоможіть?
-
01.01.2012 о 00:00 #22499ГостьУчасник
Из каталога с программой C:Program FilesOsvitaEducation For FireBird , а именно из папки DataBase перенесите файл базы с данными в другой каталог или локальный диск.
Затем создайте чистую базу (после запуска программы с пустой папкой DataBase программа предложит создать новую базу)
Затем из C:Program FilesOsvitaEducation For FireBirdDataBase удалите новую базу и верните файл базы с данными. Попробуйте подключиться.
В случае если это не поможет запустите из каталога с программой утилиту BackUpFB.exe на вкладке “Перенесення данных” сделайте перенос данных (обратите внимание что перед переносом данных, также необходимо перенести базу с данными в другой каталог, и создать чистую базу) -
01.01.2012 о 00:00 #22498ГостьУчасник
А в нас проблема теж дуже цікава. Допоможіть…
Нещодавно відкрили програму і помітили помилку (йшлося про картку). Декілька разів витягнувши і знову вставивши картку, ми все-таки відкрили програму. Все було добре.
А от після цього, коли ми вдруге намагалися відкрити програму, ситуація повторилася, проте цього разу не обійшлося. Після введення паролю отримали наступне:Можливі причини помилки:
-Віддаленої бази не існує. Створити базу можна тільки локально
-Віддалений комп*ютер вимкнено
-Користувач не має доступу
В дооступі відмовлено.Підкажіть, що це може бути і як це виправити.
-
01.01.2012 о 00:00 #22497ГостьУчасник
Вышлите скриншот ошибки на адрес тех.поддержки education@osvita.net
-
01.01.2012 о 00:00 #22496ГостьУчасник
При інсталяції програми Education 1.3.5.8 виникая наступна помилка :
“Unable to merge new configuration.
Use BDE Administrator to merge your new configuration.” -
01.01.2012 о 00:00 #22495ГостьУчасник
при вводе пароля пишет, что данные неверные….что делать??
Проверьте правильность ввода пароля. Можно ввести пароль в текстовый редактор, например, Блокнот, затем скопировать и вставить в поле ввода PIN-кода.
Если PIN-код введен более 5 раз неверно, карточку можно разблокировать посредством PUK-кода. Для этого в форме ввода PIN-кода необходимо нажать на кнопку разблокировки карточки (замочек слева) и ввести PUK-код, а затем новый PIN-код. -
01.01.2012 о 00:00 #22494ГостьУчасник
при вводе пароля пишет, что данные неверные….что делать??
-
01.01.2012 о 00:00 #22492ГостьУчасник
Добрий день!
Як мені у програмі Education вилучити з пакету заявку?
Допоможіть будь ласка
Що робити ? -
01.01.2012 о 00:00 #22493ГостьУчасник
Вилучити заявку із сформованого пакету не можливо.
У такому випадку можна лише скасувати заявку.
Подивіться у довіднику користувача, який іде разом із програмою. Там, якщо я не помиляюся, описано, як скасувати заявку. -
01.01.2012 о 00:00 #22491ГостьУчасник
Добрий день!
Як мені поставити В.О. ректора на підписанному ректором бланку заявки на распечатку. Будь ласка підскажіть.
Що робити ?1. Звернутись до відділу реєстру за тел. 249-93-29 для того щоб в веб-реєстрі внесли зміни в посаду керівника
2. За допомогою http://reestr.osvita.net/diploma/ отримати довідник реєстру зі змінами
3. Імпортувати довідник реєстру до Education
4. В формі імпорту натиснути “Поновити інформацію про навчальний заклад” на “Імпортувати навчальний заклад”
5. Перепідписати заявку та переформувати пакет.
6. Роздрукувати підтвердження з посадою в.о. -
01.01.2012 о 00:00 #22490ГостьУчасникlara.koryagina wrote:Доброго дня!
1. При виконанні п.5 Підключитися в програму, викликати меню “Адміністрування-Імпортувати (оновити) довідник…” (Дій по переходу на нову версію 1.3.5.8) завантажую довідник і на кроці “Типи документів” видає повідомлення Invalid field name History, потім – Р
азрушительный сбой. Що робити?
2. На операційну систему Windows XP не треба інсталювати драйвери для смарт-карт рідера. Встановлювати тільки для Windows 7(x86), 7(x64). Так?
1. Оновити довідник , отримавши довідник за допомогою сайту http://reestr.osvita.net/diploma/
2. Істаллятор версії 1358 без драйверів, тому якщо Ви вперше встановлюєте програму, то необхідно вставити драйвери не залежно від операційної системи.
Якщо до цього Ви вже вставнолювали драйвери то повторне встановлення не потрібне. -
01.01.2012 о 00:00 #22489ГостьУчасник
Добрий день!
Як мені поставити В.О. ректора на підписанному ректором бланку заявки на распечатку. Будь ласка підскажіть.
Що робити ?Не совсем понял. Зачем ставить в.о.? Ректор уволился и сейчас кто-то другой иполняет его обязанности? или ректор в отпуске?
Если в Вашем ВУЗе поменялся ректор, то нужно заново “регистрировать узел”. -
01.01.2012 о 00:00 #22488ГостьУчасникlara.koryagina wrote:Доброго дня!
1. При виконанні п.5 Підключитися в програму, викликати меню “Адміністрування-Імпортувати (оновити) довідник…” (Дій по переходу на нову версію 1.3.5.8) завантажую довідник і на кроці “Типи документів” видає повідомлення Invalid field name History, потім – Разрушительный сбой. Що робити?
2. На операційну систему Windows XP не треба інсталювати драйвери для смарт-карт рідера. Встановлювати тільки для Windows 7(x86), 7(x64). Так?1. С ошибками такого рода обращайтесь, лучше, к техподдержку. 0442469910 education@osvita.net
Обычно, проблемы решаются достаточно оперативно.
2. В чем проблема? Если операционная система сама не установит драйвера после подключения ридера, инсталируйте, если установит – не инсталируйте. -
01.01.2012 о 00:00 #22487ГостьУчасник
Добрий день!
Як мені поставити В.О. ректора на підписанному ректором бланку заявки на распечатку. Будь ласка підскажіть.
Що робити ? -
01.01.2012 о 00:00 #22486ГостьУчасник
Доброго дня!
1. При виконанні п.5 Підключитися в програму, викликати меню “Адміністрування-Імпортувати (оновити) довідник…” (Дій по переходу на нову версію 1.3.5.8) завантажую довідник і на кроці “Типи документів” видає повідомлення Invalid field name History, потім – Разрушительный сбой. Що робити?
2. На операційну систему Windows XP не треба інсталювати драйвери для смарт-карт рідера. Встановлювати тільки для Windows 7(x86), 7(x64). Так? -
01.01.2012 о 00:00 #22484ГостьУчасник
Добрий день!
При підключені смарт-карти, та при запуску програми Education For FireBird виникає помилка при вході “аутентифікація картки заблоковано”. Допоможіть будь ласка! Як можно вирішати цю проблему?
Що робити ? -
01.01.2012 о 00:00 #22485ГостьУчасник
Добрий день!
При підключені смарт-карти, та при запуску програми Education For FireBird виникає помилка при вході “аутентифікація картки заблоковано”. Допоможіть будь ласка! Як можно вирішати цю проблему?
Що робити ?Ця помилка не залежить від версії програми, вона свідчить про те що було заблоковано пін-код. В формі “Введіть PIN-код” натисніть на кнопку “Розблокувати картку” введіть PUK-код на новий PIN
-
01.01.2012 о 00:00 #22482ГостьУчасник
После обновления программы выскакивает ошибка после ввода пин-кода.
-
01.01.2012 о 00:00 #22483ГостьУчасник
Добрий день!
Після встановлення Education 1.3.5.8 програма після вводу пін-коду почала видавати помилку
http://s2.ipicture.ru/uploads/20120531/MR36Ij1g.jpg
Все робили згідно правил: видалили попередню версію, перезавантажили, встановили нову і підключили кардрідер.
Що робити ?Якщо виникає при підключені після оновлення помилка про незареєстрованного користувача, потрібно зберегти файл бази DEGREE.GDB з данними в інший каталог.
Створити чисту базу, для того щоб зареєструвати користувачів бази.
Видалити із каталогу C:Program FilesOsvitaEducation For FireBirdDataBase чисту базу та скопіювати базу з даними -
01.01.2012 о 00:00 #22481ГостьУчасник
Проблему вирішено власними силами. Питання закрите
-
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .