Головна › Форуми › Програма Eduсation › Не можемо запустити Education
- Ця тема містить 7 відповідей, 2 учасника, та в останнє оновлялася 12 років, 11 місяців тому користувачем Гость.
-
АвторЗаписи
-
-
01.01.1970 о 00:00 #20450МодераторХранитель
Встановили на компьютер обладнання за інструкцією, що привезли з Києва:
“ВМІСТ ПАПКИ ЦСК
1. ACR38 – папка з драйверами під рідер ACR 38.
2. certs – папка з сертифікатами особистого ключа.
3. “setup-ndipit-caclient-0.9(02.09.2010).exe” – дистрибутив програми Клієнт ПТК ‘НДІ ПІТ ЦСК’ (далі Клієнт).===========================================
ПОСЛІДОВНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМ
1. Встановити драйвера під рідер.
2. Приєднати смарт карт-рідер до комп’ютера (USB порт).
3. Встановити програму Клієнт.
4. Налаштувати програму Клієнт.
5. Встановити Education.===========================================
НАЛАШТУВАННЯ ПРОГРАМИ Клієнт ПТК “НДІ ПІТ ЦСК”.
1. Завантажити сертифікати в сховище сертифікатів (обов”язково):
Меню “Сховище” – пункт меню “Сертифікати” – у вікні “Сертифікати” на вкладці “Персональні” кнопку “Імпорт…” – вказатишлях до сертифіката – кнопка “Ок”.
2. Додати додаткову адресу списків CRL (якщо на ПК є вихід в інтернет):
Меню “Інструменти” — пункт меню “Налагодження” — вкладка “Загальні” — в поле “Додаткові адреси списків CRL” вставитинаступну адресу:
http://csk.ndipit.com.ua/certs/crl/czocrl.crl
натисніть зелену кнопку “+” — кнопка “Зберегти”.3. Налагодити вихід в інтернет (якщо на ПК є вихід в інтернет):
Меню “Інструменти” — пункт меню “Налагодження” — вкладка “З”єднання” – встановити пареметри доступу в інтернет.4. Зміна коду доступу (ПІНа) до захищеного носія ключової інформації (картка ЦСК):
— в меню “Інструменти” обрати пункт меню “Налагодження”,
— вставити картку ЦСК у смарт карт-рідер,
— перейти на вкладку «Захищений носій»,
— натиснути кнопку «Зміна ПІНа»
— у вікні «Зміна ПІНа» в поле «Введіть старий ПІН» вводите старий ПІН (що було вказано на аркуші вкладеному вконверт разом з карткою ЦСК), в поле «Введіть новий ПІН» вводите новий ПІН (від 6 до 8 символів),
— натиснути кнопку «Ок».
===========================================ПРОГРАМИ В ІНТЕРНЕТІ
– Драйвера під рідер “ACR38”: http://www.acs.com.hk/index.php?pid=drivers&id=ACR38
– Програма Клієнт (setup-ndipit-caclient): http://osvita.net/download.php
– Програма Education: http://osvita.net/download.php
– Пошук сертифіката безпеки за якимсь із параметрів: http://csk.ndipit.com.ua/public/search.php?tbl=certificate===========================================
ТЕЛЕФОНИ
Відділ надання консультацій та технічної підтримки ЗАТ “НДІ ПІТ”: 0 (44) 246-99-10
Центр Сертифікації Ключів: 0 (44) 353-74-03
“”””На компьютері з Windows 7 програма після перевірки ПІН-коду та вибору папки розташування бази даних видала повідомлення
про помилку http://img153.imageshack.us/i/87408597.jpg/
Драйвер, що надійшов з Києва, не встановлюється, а система сама може і підбирає драйвер до кардрідера, але не до смарт-картки.
http://img802.imageshack.us/i/88376187.png/
http://img855.imageshack.us/i/21436428.png/
http://img6.imageshack.us/i/14592211.jpg/
При цьому перевірка ПІН проходить http://img202.imageshack.us/i/15500857.jpg/
але ПІН змінити не можна http://img215.imageshack.us/i/57586127.jpg/
На системі Windows ХР після встановлення драйвера кардрідера ACR38 перезавантаження і підключення кардрідера система«зависає»
і не реагує ні нащо.
Що робити? -
01.01.2012 о 00:00 #22089ГостьУчасник
1. Кроки по встановленню програми описані в посібнику до програми Education і саме в такому порядку, як Ви тут описали. Посібник чомусь ніхто не читає, хоча він лежить у відкритому доступі. Але кроки, які перечислені в інструкціїї, яку Вам надали також можуть вважатись правильними. У нас драйвери рідера встановлювались різними способами і все працювало, а у Вас вийшов збій, але це не означає, що ми не тестуємо драйвери. На них вже 5 років працює половина України і достатньо успішно.
2. Саме в п.3 поставились драйвери кардрідера, а не як Ви припустили в п.5, що система їх знайшла сама.
3. Щодо дати народження оператора. В формі для реєстрації оператора/адміністратора системи, яку заповнювали Ваші співробітники, поле “Дата народження” відсутнє, відповідно спеціаліст реєстру не може заповнити його кректно через відсутність інформації і на всіх картках стоїть така дата. -
01.01.2012 о 00:00 #22088ГостьУчасник
Проблему було вирішено наступним чином: запустили “Восстановление системы” до того стану, коли був підключений кардрідер та встановлено драйвера до нього (бо ніяк інше драйвера знести не змогли). Потім, коли все пройшло вдало, встановили
1.setup-ndipit-caclient-0.9(02.09.2010)
2.Diploma Supplement
3.Education (повна інсталяція)
4.Перезавантажили ПК
5.Підключили кардрідер. Система сама встановила драйвер.
6.Все, почали роботу з програмою згідно Посібника до Education. Едине, що розчарувало-помилка в даті народження оператора – 01.01.3000, але, як пояснили в техпідтримці – ці дані не змінити,бо вони на картці, іх треба просто ігнорувати %-((
http://imageshack.us/photo/my-images/16/0101vc.png/
Все це означає, що послідовність встановлення програм, описана вище – хибна! Якщо було б залізо, то погано працювали б і інші USB пристрої, але цього не було. Висновок один – непротестовані драйвери, а це вже Ваша проблема. Сподіваємось, що скоро побачимо виправлені версії Ваших програм. -
01.01.2012 о 00:00 #22087ГостьУчасник
У мене така ж проблема
На системі Windows ХР після встановлення драйвера кардрідера ACR38 перезавантаження і підключення кардрідера система«зависає»
і не реагує ні нащо.
Що робити? -
01.01.2012 о 00:00 #22086ГостьУчасник
На Windows XP проблема була описана вище.
Якщо драйвери з сайту не допоможуть вирішити проблему, то це, як я Вам і казала по телефону, проблема з залізом або з операційною системою. Ви перші з такою проблемою.
Питала у нашого системного адміністратора що це може бути, сказав що перше це може бути проблема з операційною системою – спробувати перевстановити її, друге – материнська плата, тоб-то залізо, тут ми нічим не зарадимо.
Були б не далеко від нас, можна було б глянути на ПК вживу, що він такого особливого знайшов в рідері.
-
01.01.2012 о 00:00 #22085ГостьУчасник
На Windows 7 ні що не буде працювати Firebird 2.0, а отже, і вся програма. Крім того, падає з помилкою Клієнт НДІ ПІТ.
Висновок: шукати іншу машину з Windows XP.На Windows XP проблема була описана вище.
-
01.01.2012 о 00:00 #22084ГостьУчасник
На Windows 7 ні що не буде працювати Firebird 2.0, а отже, і вся програма. Крім того, падає з помилкою Клієнт НДІ ПІТ.
Висновок: шукати іншу машину з Windows XP. -
01.01.2012 о 00:00 #22083ГостьУчасник
На компьютері з Windows 7 програма після перевірки ПІН-коду та вибору папки розташування бази даних видала повідомлення
В технічних вимогах ОС Windows 7 відсутня.
Дана версія програми Education не буде працювати на Windows 7, несумісна версія СУБД.
Читайте уважніше опис до програми.Спробуйте драйвери, що лежать в розділі “Програми” http://osvita.net/download.php?file=116
Рідер підключали тільки в один порт чи в різні? ОС зависала в усіх випадках?
-
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .