Головна › Форуми › Програма Eduсation › Перший запуск програми
- Ця тема містить 41 відповідь, 2 учасника, та в останнє оновлялася 12 років, 11 місяців тому користувачем Гость.
-
АвторЗаписи
-
-
01.01.1970 о 00:00 #20358МодераторХранитель
Доброго дня!
Версия програми свіжа — 1.3.0.5
В п. 2.2.3 Керівництва користувача, що встановлюється разом з цією версією, сказано:
«Реєстрація без використання смарт-картки
Якщо, на вашому комп ютері не встановлено зчитувач смарт-кард, необхідно самостійно ввести інформацію про вузол і користувача. Зробити це, Вам допоможе майстер реєстрації».
В реальному житті спроба запуститися без смарт-картки закінчилася повідомленням про відсутність кард-рідера. Хто бреше: керівництво користувача чи програма? -
01.01.2012 о 00:00 #21706ГостьУчасник
На компютере где стоит инсталяция (1305) нету ИНЕТА хотела переити на 1315 и скачать новый довыдник с сайта не могу войти
Пін-код:
Нема доступу до сервісу роботи з карткою. Можливо його вимкнено або не встановлено.
Что делать?На машине с доступом к Интернет установить сервис для работы с сайтом, который находится в разделе «Програми»-«Державний реєстр вищих навчальних закладів»
-
01.01.2012 о 00:00 #21705ГостьУчасник
На компютере где стоит инсталяция (1305) нету ИНЕТА хотела переити на 1315 и скачать новый довыдник с сайта не могу войти
Пін-код:
Нема доступу до сервісу роботи з карткою. Можливо його вимкнено або не встановлено.
Что делать? -
01.01.2012 о 00:00 #21704ГостьУчасник
Мені прислали на мій запит довідник, але після його зчитування при запуску програма видає “Разрушительный сбой”, після чого доступна иільки операція відключитись. Що треба зробити?
Какая версию Education у Вас установлена, если 1305 обновите до версии 1315.
Так же обновлять справочник нужно на том компьютере, где сервер установлен локально. -
01.01.2012 о 00:00 #21703ГостьУчасник
Мені прислали на мій запит довідник, але після його зчитування при запуску програма видає “Разрушительный сбой”, після чого доступна иільки операція відключитись. Що треба зробити?
-
01.01.2012 о 00:00 #21702ГостьУчасник
А адресс этот можно узнать?[/quote]
як поновити файл Dovidnyk.zip? при отриманні програми нічого не записали …[/quote]
Dovidnyk.zip , як і раніше видають в реєстрі навчальних закладів.
Напишіть їм лист-запит на отримання довідника reestr@osvita.netВ розділі сайту “Питання та відповіді” все це описано, читайте уважно.
-
01.01.2012 о 00:00 #21700ГостьУчасник
А адресс этот можно узнать?
-
01.01.2012 о 00:00 #21701ГостьУчасник
як поновити файл Dovidnyk.zip? при отриманні програми нічого не записали …
-
01.01.2012 о 00:00 #21699ГостьУчасник
Після встановлення сертифікатів та запуску Education For FireBird отримую повідомлення Unresponsive card (correctly inserted) Не відповідає карта, що зробити щоб це усунути. Дякую![/quote]
Убедиться, что карточка синяя и на ней данные пользователя с правами администратора.
Затем вставить карточку в карт-ридер чипом вверх до упора, чтобы диод на ридере горел стабильно не мигал.
Далее пробуйте снова войти в рпограмму.
Если проблема не устранится, пишите на адрес технической поддержки. -
01.01.2012 о 00:00 #21698ГостьУчасник
Після встановлення сертифікатів та запуску Education For FireBird отримую повідомлення Unresponsive card (correctly inserted) Не відповідає карта, що зробити щоб це усунути. Дякую!
-
01.01.2012 о 00:00 #21697ГостьУчасник
Где брать сертификаты? Спасибо![/quote]
Сертифікати видаються разом із зеленими картами доступу,
також їх можна завантажити з сайту:
http://csk.ndipit.com.ua/public/ -
01.01.2012 о 00:00 #21696ГостьУчасник
Дане повідомлення говорить про те, що картку вставлено не до кінця, контакт зчитувача не співпадає з чіпом картки.
Вставте картку до упора. -
01.01.2012 о 00:00 #21694ГостьУчасник
Добавлю: операционная система Windows XP SP3
-
01.01.2012 о 00:00 #21695ГостьУчасник
Поэкспериментировал:
– если запустить программу без включенного кардридера то выдаст сообщение “Не знайдено жодного картрідера”
– если запустить с включенным кардридером то – “Card not present”
Т.е. программа что-то видит, только неправильно обрабатывает собтие. -
01.01.2012 о 00:00 #21692ГостьУчасник
При первом запуске Education выдается сообщение: “Не знайдено жодного картрідера”.
Диспетчер устройств утверждает, что картридер работает нормально.
Инсталяцию скачал сегодня с http://osvita.net/download.php
Как с этим бороться?[/quote]
После установки перезагружать компьютер пробовали?
[/quote]
Пробовали. Эффект тот же. -
01.01.2012 о 00:00 #21693ГостьУчасник
У меня тоже высвечивается сообщение “Card not present”. Драйвера установил, в диспетчере устройств есть ACR38 Smart Card Reader. Перегружать пробовал. Также пробовал из диспетчера устройств удалять его и потом обновлять устройства, в диспетчере все работает а программа Education высвечивает сообщение “Card not present”
На кардрийдере мигает диод. -
01.01.2012 о 00:00 #21691ГостьУчасник
Я только установила программу Education, можете перечислить пошагово мои дальнейшие действия? Где брать сертификаты? Спасибо![/quote]
Обратитесь в центр сертификации -
01.01.2012 о 00:00 #21690ГостьУчасник
При первом запуске Education выдается сообщение: “Не знайдено жодного картрідера”.
Диспетчер устройств утверждает, что картридер работает нормально.
Инсталяцию скачал сегодня с http://osvita.net/download.php
Как с этим бороться?[/quote]
После установки перезагружать компьютер пробовали? -
01.01.2012 о 00:00 #21688ГостьУчасник
Я только установила программу Education, можете перечислить пошагово мои дальнейшие действия? Где брать сертификаты? Спасибо!
-
01.01.2012 о 00:00 #21689ГостьУчасник
При первом запуске Education выдается сообщение: “Не знайдено жодного картрідера”.
Диспетчер устройств утверждает, что картридер работает нормально.
Инсталяцию скачал сегодня с http://osvita.net/download.php
Как с этим бороться?
-
01.01.2012 о 00:00 #21687ГостьУчасник
Так як ніхто не відповів, спробую Вам допомогти.
Спробуйте переіменувати файл, який Ви отримали у відділі реєстру у Dovidnyk.zip і скопіювати у каталог програми замість старого. Після цього запускайте програму. -
01.01.2012 о 00:00 #21685ГостьУчасник
Как в программу ввести данные ВНЗ (адрес, телефон и т.д.) ?[/quote]
Все данные программа берет из справочника Dovidnyk.zip, а справочник Вы получаете в реестре учебных заведений, т.е. все корректировки подаете в реестр и получаете новый справочник. -
01.01.2012 о 00:00 #21686ГостьУчасник
Для встановлення програми, треба загрузить довідник. Спочатку встановлювала довідник, казало, що він старий. Почали встановлювати з новим. Програма не питаючи шляху нового довідника пише:
Таблиця ‘DICT_DIRECTIONS.DB’ довідника, не існує. Довідник застарілий. Поновіть Довідник Dovidnyk.zip
Що робити?
-
01.01.2012 о 00:00 #21683ГостьУчасник
Комп’ютер, на якому я намагалась встановити нову програму Education, працює під операційною системою Windows 2007 (ліцензійний). Це виявилось неможливим, хоча у програмі DP2000 я працювала на цьому комп’ютері.
Скажіть, будь ласка, чи буде вдосконалюватись програма Education?
Невже, мені доведеться повертатись до старих систем Windows 2000, Windows XP, від яких я вже відмовилась?
Підкажіть, як вирішити цю проблему.
[/quote]
В технічних вимогах до системного забезпечення чітко написано на яких ОС буде працювати дана програма, тоб-то іншого варіанту немає, як знайти комп’ютер саме з Windows 2000, Windows XP і встановити на ньому Education.
Щодо вдосконалення програми, то воно відбудеться, але строків ми Вам сказати не можемо. -
01.01.2012 о 00:00 #21684ГостьУчасник
Как в программу ввести данные ВНЗ (адрес, телефон и т.д.) ?
-
01.01.2012 о 00:00 #21681ГостьУчасник
Где взять справочник?[/quote]
Dovidnyk.zip, як і раніше, видають в реєстрі навчальних закладів.
Процедура аналогічна отриманню довідника для Dp2000 -
01.01.2012 о 00:00 #21682ГостьУчасник
Комп’ютер, на якому я намагалась встановити нову програму Education, працює під операційною системою Windows 2007 (ліцензійний). Це виявилось неможливим, хоча у програмі DP2000 я працювала на цьому комп’ютері.
Скажіть, будь ласка, чи буде вдосконалюватись програма Education?
Невже, мені доведеться повертатись до старих систем Windows 2000, Windows XP, від яких я вже відмовилась?
Підкажіть, як вирішити цю проблему. -
01.01.2012 о 00:00 #21680ГостьУчасник
Где взять справочник?
-
01.01.2012 о 00:00 #21679ГостьУчасник
Проблема На копьютере где я поставил программу Education, находилось программное обеспечение InterBase 6,5. и выходит что ети два сервиса InterBase 6,5 и FireBird между собой плохо взаимодействуют тоисть возникает проблема создания базы данных. Метод удаления InterBase 6,5 и чистка реестра от содержимого етого сервиса, а также переустановка Education проблему не решили.
сообщении тоого же рода.
can’t format message 13:96- message c:Program FilesBorlandinterbase.msg not found.unavaible database.
приусловии что сервис Firebird работает или не работает -
01.01.2012 о 00:00 #21677ГостьУчасник
to fleur
Спасибо, все получилось. Невнимательно подошел к вопросу.
-
01.01.2012 о 00:00 #21678ГостьУчасник
Добрый день. Помогите пожалуйста создать базу данных в этой среде. Я делал все по инструкции но программа сообщает что
can’t format message 13:96- message c:Program FilesBorlandinterbase.msg not found.unavaible database -
01.01.2012 о 00:00 #21676ГостьУчасник
Панове, прошу поради.
В меню “Дані-Ієрархія даних-Навчальні заклади…” немає не одного пункту. Dovidnyk.zip знаходиться в папці з програмою. “Адміністрування – Імпорт чи оновлення” виконував. В меню “Вузли та оператори” наш ВНЗ та головний оператор присутні.
Підкажіть, в чому проблема. Дякую [/quote]
А Ви повністю виконали дію Адміністрування-Імпорт навчальних закладів-Імпортувати заклад(и)?
В мене була така проблема, тому що я після Адміністрування-Імпорт навчальних закладів і вибору довідника натискала Вихід, а саму дію Імпортувати заклад(и) не виконувала. -
01.01.2012 о 00:00 #21674ГостьУчасникQuote:Встановив програму 1.3.0.5, перший запуск видав “Необхідно встановити клієнт ПТК”. Де цей клієнт дістати?
Вам його мали видати з зеленими картками ЕЦП.
Якщо не видали, то скачуйте з сайту http://osvita.net/download.php?file=171 -
01.01.2012 о 00:00 #21675ГостьУчасник
Панове, прошу поради.
В меню “Дані-Ієрархія даних-Навчальні заклади…” немає не одного пункту. Dovidnyk.zip знаходиться в папці з програмою. “Адміністрування – Імпорт чи оновлення” виконував. В меню “Вузли та оператори” наш ВНЗ та головний оператор присутні.
Підкажіть, в чому проблема. Дякую -
01.01.2012 о 00:00 #21673ГостьУчасник
Встановив програму 1.3.0.5, перший запуск видав “Необхідно встановити клієнт ПТК”. Де цей клієнт дістати?
-
01.01.2012 о 00:00 #21672ГостьУчасникQuote:Получили карточки Печать и Подпись , вы хотите поменять пароли, а подробной инструкции как это сделать нет. Те вкладки которые вы называете в программе Клиент не обнаружены.
За відповіддю на питання з приводу карток підпису та печатки звертайтесь до Центру сертифікації ключів тел.: +380 44 353 7403
-
01.01.2012 о 00:00 #21671ГостьУчасникQuote:У новинах написано, що перегенерувати картки необхідно “Користувачам програми Education версії 1.3.0.0”. Чи стосується це всіх раніше виданих карток?
Ми отримали картку раніше, але не користувалися програмою Education. Нам її просто не дали. Сказали, чекати, доки з’явиться на сайті.
Програма з’явилася, я її встановив, але при вході у програму повідомляє, що формат картки неправильний.Якщо формат неправильно, то з програмою Ви працювати не зможете. Зверніться в реєстр навчальних закладів, щоб Вам перегенерували картки.
-
01.01.2012 о 00:00 #21670ГостьУчасник
Получили карточки Печать и Подпись , вы хотите поменять пароли, а подробной инструкции как это сделать нет. Те вкладки которые вы называете в программе Клиент не обнаружены.
-
01.01.2012 о 00:00 #21669ГостьУчасник
У новинах написано, що перегенерувати картки необхідно “Користувачам програми Education версії 1.3.0.0”. Чи стосується це всіх раніше виданих карток?
Ми отримали картку раніше, але не користувалися програмою Education. Нам її просто не дали. Сказали, чекати, доки з’явиться на сайті.
Програма з’явилася, я її встановив, але при вході у програму повідомляє, що формат картки неправильний. -
01.01.2012 о 00:00 #21667ГостьУчасник
Пробачте, Вікторіє, але керівництво користувача все ж каже неправду. Коли користувач бачить відмінності між керівництвом там реальною картиною, то переше запитання, що в нього виникає, це “Хто винен?”. І більшість буде вважати винним себе і довго, але безрезультатно шукати виходу.
-
01.01.2012 о 00:00 #21668ГостьУчасник
Саме для того, щоб ніхно не шукав вирішення в новинах про вихід версії написано:
“2. Додано підтримку смарт-карт центру сертифікації. У зв’язку з цим, для коректної роботи програми Education, Вам необхідно встановити на кожному робочому місці Клієнт ПТК ‘НДІ ПІТ ЦСК’ та завантажити персональні сертифікати отримані в Центрі сертифікації ключів.”Щодо тексту в допомозі, Ваші зауваження передали програмісту.
-
01.01.2012 о 00:00 #21666ГостьУчасник
Ніхто не “бреше”, закони такі, і тому на даний момент використання програми без смарт-картки заблоковано.
Читайте Ст.4 Постанови КМ від 29 березня 2006р. №373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах».
-
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .